субота, 22. јул 2017.

ProvoCatrice Limited Edition kolekcija za jul 2017. godine

 Spajanje donjeg rublja i ulične mode  koja se trenutno može videti na međunarodnim modnim pistama inspiracija za je novu Limitiranu Kolekciju ProvoCATRICEkoja će biti dostupna na prodajnim mestima tokom jula 2017. godine.



U Dm objektima možete da pronađete novu ProvoCatrice kolekciju. Cene svakog proizvoda ću napisati, kao i karakteristike. Probala sam za sad rumenilo i puder za usne i oduševljena sam. Lakovi mi izgledaju predivno i jedva čekam da ih nabavim. U ponudi su sem lakova, rumenila, pudera za usne još i paleta senki i puder za telo.


PALETA SENKI ZA OČI
Dve shimmering i dve mat nijanse za oči u modernim nijansama svilenkasto-puderaste teksture kao i odgovarajući tuš oxblood crvene nijanse. Cena je 659 dinara. 

C01 Une Touche ProvoCATRICE

GRADATION RUMENILO
Osigurava blistav ten: puderasto rumenilo ružičaste ili berry nijanse. Svako rumenilo se sastoji od svetlijih, svetlucavih tonova i tamnije, mat nijanse koje se stapaju zajedno u divnoj gradaciji boja. Cena je 529 dinara.


01 Raspberry Belle         02 Berry Bow

CUSHION PUDER ZA USNE
Cushion puder za usne u roze i nežno berry nijansi pruža intenzivnu boju i stvara svilenkasti-mat završetak na usnama. Cena je 659 dinara.

01 Raspberry Belle         02 Berry Bow

VOLUME LASH DUST PRAH ZA VOLUMEN TREPAVICA
Bele mikro-fine puderaste čestice povećavaju gustinu trepavica. Jednostavno se primenjuje, na vrh maskare se doda, a zatim se dodaje još jedan sloj maskare za neverovatan efekat. Cena je 529 dinara.


01 Irresistible Eyes

LAKOVI ZA NOKTE
Lak za nokte prelivajućeg efekta i dugotrajne formule. Cena je 359 dinara.

01 Provocative Pearls   02 Mauve Magnifique 03 RoSeducteur      04 Berry Bow      05 Silk Sense

MIRISNI PUDER ZA TELO
Fino usitnjeni, prozirni puder za telo divnog mirisa i suptilnog, svetlucavog završetka. Cena je 659 dinara.

 01 Transparent Shimmer

Kako se vama dopada nova Catrice kolekcija? :*

7 коментара:

  1. Jako mi se svidja. Probala sam puder za usne i baš mi se svideo,tako da ga moram kupiti. Rumenilo i lakovi za nokte mi takodje deluju zanimljivi.

    ОдговориИзбриши
  2. Irena draga jako sam se zazelela citanja tvojih postova, a s obzirom da me dugo niie bilo bas sam uzivala u ovom postu. Katris mi je jedan od omiljenih brendova sminke, jer je odnos cene i kvaliteta vise nego izvanredan tako da mi ova kolekcija izgleda fenomenalno. sjajan post.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  3. Jedva cekam da isprobam puder za usne, nisam do sada cula za to :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj mirisni puder za telo jedva čekam da isprobam 💙

    ОдговориИзбриши
  6. Volim Catrice šminku, ova nova kolekcija deluje baš zanimljivo :)

    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post ❤.
    Ako zelis pogledaj moj blog i zaprati me, uzvracam☺
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=0

    ОдговориИзбриши