уторак, 04. јул 2017.

Kupovina za sa sajta Beauty Bigbang: Animal Tiger Supple maska, Mermaid četka, 5 pari veštačkih trepavica i blender



Da li ste čule za sajt Beauty Bigbang? Odličan sajt sa širokom ponudom proizvoda. Ja sam odabrala 4 proizvoda i svi vrede po par dolara. Veoma sam zadovoljna i sigurno ću kupovati ponovo. Paket je došao za 15 dana i nisu mi naplatili carinu. Sve je došlo lepo upakovano i bez oštećenja.

Animal Tiger Supple maska 







Bioaqua je brend koji je poznad kod nas po crnoj masci za mitisere. Kada sam videla da imaju i veoma zanimljive maske za hidrataciju lica, morala sam da naručim. Odabrala sam Tigar masku, koja je namenjena za hidrataciju, čišćenje pora i izbeljivanje fleka. Aktivni sastojci su vitamin C, hijaluronska kiselina i kolagen. Ima 30 grama i maska je baš natopljena proizvodom. Meni je poslužila za dve upotrebe jer se dosta sporo suši. Posle korišćenja sam je vratila nazad u kesicu i posle dva dana sam je ponovo stavila. Nije mi izazvala nikakvu iritaciju niti probleme na koži. Lepo nahrani kožu i posle nje je meka. Košta manje od 4 dolara i postoji još Panda maska, Ovca maska i Pas maska. Više na pogledajte na linku OVDE.


Veštačke trepavice








Nisam uopšte osoba koji voli veštačke trepavice. Verovatno zbog toga što ne znam lepo da ih stavim i što su mi sve teške na oku. Ove trepavice sam naručila jer su mi izgledale prelepo na sajtu i to zaista i jesu. Veoma su lagane i mekane. Nisu napravljene od debele plastike, kao mnoge trepavice već su izuzetno tanke. Kao što vidite na slikama, dosta su dramatične i definitivno su namenjene za svečane prilike ili slikanje. Meni se baš dopadaju. Lako se skidaju i mogu da se koriste nekoliko puta. Koštaju manje od 6 dolara i možete da ih pronađete na linku OVDE

Mermaid četka i blender 

 








Ovoj četki nikako nisam mogla da odolim. Prosto je prelepa. Ima izuzetno guste dlake i odlična je za nanošenje pudera. Na slikama vidite moje lice, na desnoj strani je nanet puder četkom a na levoj blenderom. Takođe, na desnoj sam nanela i bronzer, čisto da testiram četku i odlično se nanosi. Blender je dovoljno veliki da lepo utapka puder preko celog lica. Ne narasta tokom pranja ali se lepo pere, kao i četka. Bila sam skeptična kako će četka da se ponaša jer je baš gusta ali se lako pere. Na ovim temperaturama se i izuzetno brzo suši. Blender košta 3 dolara i možete da ga nađete u raznim oblicima i bojama OVDE a četka košta manje od 3 dolara i možete je naći OVDE. Takođe, postoji u raznim bojama. 

Beauty Bigbang


Ne zaboravite da pogledate ponudu na sajtu Beauty Bigbang. Imate 10% popusta ako iskoristite kod LEP10.



Kako se vama dopadaju stvari? Da li ste kupovale sa ovog sajta? :*

7 коментара:

  1. Nisam kupovala,ali maska za lice mi je top. Baš bih volela da je probam.

    ОдговориИзбриши
  2. Maska je zaista divna, drago mi je da se i tebi sviđa. Ako naručujem ovakvu masku naručiću panda masku. Što se tiče trepavica zaista su jako lepe, prelepo stoje, i drago mi je da si zadovoljna njima. Četka je preslatka, videla sam ceo set u ovom obliku, a što se tiče beauty blendera i on je savršen. Jako divan post, draga.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Nisam kupovala sa ovog sajta, ali ako nešto odlučim da isprobam
    definitivno će to biti maska za lice. :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne stvari, meni se bas dopadaju. Nikada nisam porucivala sa ovog sajta.
    Inace tek sad vidim da i ovaj sajt postoji. Slike su divne! :)

    Zapratila sam te, ako mozes uzvrati.
    https://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Aaaa, trepavice su vrh, ali me, malo više, oduševila maska :D. Stvarno je fora :D
    Super post!

    ОдговориИзбриши